hemma hos anna och linda.

Hej! Nu sitter jag och leker med Annas dator eftersom hon duschar. Hon ska iväg på hockey idag, men då kommer ju Linda hem från jobbet och underhåller mig ist, Så det blir nog bra! :) Imorgon och på torsdag blir jag ensam hela dagarna eftersom båda jobbar då men det ordnar sig nog. Ska nog be pappa ringa lindas telefon senare känner att jag måste säga att jag har det bra här. En liten semester eller vad jag ska kalla det, skönt är det iaf. Vilket hus de bor i man anar inte, de har bubbelbad och skit snyggt kök och jaa.. annars går väl resten i furu men det funkar för mig. Skulle nog trivas här men kanske inte. Det beror på. Jag skulle nog förstöra vänskap med båda ist, haha, blir irreterad på varandra för inget skulle kännas jobbigt tror ja. Men har hon druknat i duschen nu eller? Vet inte om jag vågar kolla, tänk om deras hyresvärd är hemma. Jobbigt att spring på han. hehe. Men jag kommer hem på måndag iaf. Hoppas alla har det bra hemma.

Puss & Kramar Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0