if you change your mind

Godmorgon darlings! Idag kändes det otroligt konstigt att gå upp, första komentaren man fick var gud så trött du ser ut, nehe konstigt jag har precis vaknat. Och nu sitter jag med mitt underbara kaffe och ska göra gröt snart också. Sen ska jag iväg till dialon, får väl se hur allt går. Tänkte kanske tjäna lite pengar tills flytten går. Hoppas det funkar på allra bästa sätt. Men nu är det en ny vecka iaf och det känns bra! Ska göra så jag kan leva denna veckan också, eller försöka komma runt problemen.

Nu ska jag göra mig iordning för en dag i det kalla vädret. Ser riktigt kallt ute, jobbigare blev det bara då. Men hoppas alla får en bra dag! Saknar Anna och Linda mycket!

Kramar kramar
Marie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0