Jag finns här just nu, men snart försvinner jag.

Hej, Jag står på jobbet och inväntar och hoppas att den sista timmen ska gå snabbt. Nu är det precis 58 minuter kvar och det har gått ganska fort nu, saknar energi. Måste ha i mig nått innan jag åker iväg till våxnäs för att träffa Marie igen. Måste kolla bussarna innan jag går härifrån också. Enligt snuttan så ska jag åka med 4:an, haha, jag är helt vilsen för att jag aldrig åker stadsbuss. haha :) Sen när jag kommer hem så ska jag laga riktigt god mat. Sen kommer snuttan förbi mig, och ska slagga där. Sen imorgon blir det en dag på staden.

Måste även skriva att Sabina och Pernilla var inne, de fixade en fri biljett till mig tills nöjes på lördag men vet inte ännu om jag ska dit. Det beror ju på, när vi åker på söndag. Sen ska jag bara ha en helt underbar helg. Kanske kommer ett inlägg när jag är hemma vid datorn men man vet ju aldrig vad man får för sig.

Alla ska ha en bra kväll nu, och tänk på ibland är inte livet rättvist men man måste försöka se det hur en positiv synvinkel ändå. Ungefär som le, tårar gör inte livet lättare.

Puss & Kramar Marie Nordgren

Kommentarer
Postat av: Sabiina

Precis, det var en mycket viktig detalj att nämna. Så fint besök får du nog inte ofta :P

2008-11-06 @ 22:00:56
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0