Klockrent ;)

"En kille som är van att få allt vill så klart ha det han inte kan få. Finns en tjej som gjort slut med mig och även fast jag varit otrogen mot henne så vill jag inget hellre än att få tillbaka henne för att kunna dumpa henne.

Så börja med att inte ge killen vad han vill ha, repa hans stolthet och är repan bara tillräkligt djup så kommer han göra allt för att laga sin spruckna yta.

Klassikerns som alltid funkar är att skita i att höra av sig, det låter barnsligt men det funkar. Killen ifråga kommer höra av sig och vara gullig när han vill ha något. Ge han inget alls då och vissa inga alls känslor mot honom. Man kommer märka rätt fort hur han börjar skämta mer med dig för att få någon bekräftelse. Ge inte efter utan skit i att besvara den och du kommer bli den han vill ha men inte kan få.

Det sorgliga är att han kommer nu att göra allt för dig, allt för att få ett svar på sitt senaste sms eller få träffa dig. Han kommer råka komma förbi ditt jobb.  Felet många gör är att de ger efter för tidigt, många tjejer har spelat svåra och haft mig på gränsen men alltid misslyckats med att hålla i det lite till.
 
Alla har vi någon som kom undan och man vill gärna få en chans till med den personen. Om ni tänker efter så kommer ni hitta minst en som kom undan. Ni ska ge bilden av att ni kommer undan och killen kommer jaga er och försöka få er.

En svinig killes världsbild rasar om han förlorar bara en. Jag själv behöver bekräftelsen och det kvittar hur mycket jag fått tidigare om jag inte skulle få det av nästa tjej."
 Detta skrevs av http://lupum.blogg.se

Alla kan vi hålla med att det är spelet man måste lära sig, spelet som är roligast! haha. Klockrent skrivet! Läs hans och man blir riktigt glad! Idag har jag vart ute och gått min morgonpromenad iaf, och nu blire frulle! Puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0