Lista om min mobil ;)

Vad har du för mobil?
Sony ericsson W900i

Något positivt samt något negativt om din telefon:
jätte skön telefon, sköna knappar, negativt är att den är stor och gamal

Hur länge har du haft den?
3år

Tar du mycket bilder/filmar, skickar mms med din telefon?
Ja, ibland :p

Samtal eller sms?
Sms :)

Vad står det högst upp i din inkorg?
bra det ;)

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
utanför dig och röker nu.

Vad står det i ditt 12:e mottagna sms?
hej,hej! :) glömde jag halsbandet hos dig igår?

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
haha, jobbar inte du imorgon? kanske kan kika förbi dig senare? puss

Vad står det i ditt 19:e mottagna sms?
fan vad seg jag är idag, vet inte om jag orkar träna! Men kan du imorgon tror du?

Vad står det i ditt 29:e mottagna sms?
perfekt! vi säger 11.30!

Vad står det i ditt 34:e mottagna sms?

jo tror de,men till ankan isf :p

Vad står det längst ner i din inkorg?
Är jag och rebecka välkomna till dig en stund vid 10? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0