lördag idag :)

Och för det första så måste jag skriva att det var REBECCAH med H som skrev det sista inlägget. Men igår hade jag skit kul, jag trodde inte jag skulle få det men det hade jag allt. Var nog hemma först vid halv 4 efter en massa strul, Kim och R som höll på så ja.. Men kul hade jag allt! Risk att det blev för mycket av det goda men vad spelar det för roll. Idag har jag tagit det så lungt, vaknade av att evve ringde och mer eller mindre så lät det på henne som om jag skulle dö. Hon bara jag vill inte att du åker, och sen så får jag meddelande av mamma där hon skriver att hon kommer sakna mig. Herregud jag kommer väl tillbaka. Men sen har jag också packat! Duschat och äte godis :p 

 Nu lovade jag Fredrik att jag skulle kolla om man kan skicka blommor på söndagar. Så det ska jag göra nu sen blir det sängen och så. Börjar bli ganska seg :) Så hoppas alla får en bra dag :)

Om jag inte hinner skriva nått imorgon så får jag säga hejdå! Hoppas alla kommer ha det bra!
Lovehugs Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0