nu åker jag.

godmorrron! här sitter jag och rensar clementiner från det där vita vet ni, det som typ är skal! Men goda är dom,mycket goda. Idag har jag uppe vid 10 och gjorde mig iordning så snabbt och gick ner på arbetsförmedlingen. Bara så dem inte sitter och skickar massa med jobb som jag borde söka och allt sådant. Så men det var trevliga men fick en massa papper att inge annan hjälp som vanligt. Men det har jag gjort idag, sen sprang jag på Rebeccah på stan så hon följde med mig hem och hämtade sina grejer därför jag låser ju lägenheten så hon kanske ville ha sitt smink:) Så det gjorde ja. Och nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli halv 4 så jag ska gå till tåget. Vilket går om en timme:) haha. Sen bär det av mot Linda & Anna :) :) Ska verkligen bli skönt att komma iväg härifrån ett tag. Men hoppas alla får hat så bra! Så får jag se om jag kanske lånar Annas dator och skriver lite.

puss och kramar
marie nordgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0