Och som om längtan inte längre fanns..

Herregud! Vet inte vad jag ska skriva, men känner mig så tom. Jag vet att jag inte ska skriva att jag saknar dig och önskar du vore här. Och det gör jag nog inte heller men allt känns som det har rasat. Jag har en dålig dag idag bara. Har ingen aning om vart detta blir, jag är inte den som har det så här. Jag är alltid den som vart stark och kunna känna att detta går för långt så nu är det dags att säga hejdå.Men dina ögon var farliga att se i. Du fick allt och ingenting. Men herregud, vad håller jag på med. Jag måste laga mig själv, eller hur jag ska beskriva det, jag måste få mig att se på mig själv med ögonen - "hon som har allt"! Jag kan inte ligga ner längre och hoppas att någon ska hämta mig. Därför det är det ingen som gör, jag vet att ni gör allt där borta i Norge för att mitt liv ska bli bättre, förlåt om jag säger det men jag saknar er som tusan varje dag. Det gör faktiskt ont i mig.

Och som om längtan inte längre fanns ,Försöker leva livet som förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0