Så står man plötsligt här.

Utan ett ord,Utan en längtan. Står man nu här, full av förväntan! Vi dela allting, Vi levde av varann. Alla stora ord som band oss samman, Men vad sa ditt hjärta? Vad sa din inre röst? Va det fel att slå sig fri och vända?

Goos! Nu sitter jag här, är så hemskt trött. Var iväg på träningen och sen ställde jag mig i en varmdusch stod där ganska länge. Sen har jag somnat framför tv:n, och ätit! Sen har det inte hänt så mycket. Nu känner jag att det är skönt att vara själv, men sen när jag ska sova kommer det nog bara bli jobbigt som vanligt kommer en känsla. Men det är bara för att det är höst jag känner så här. Men snart är det vinter och efter vintern kommer ju sommaren. Men imorgon ska jag jobba, skönt! Sen på kvällen blir det träning igen tror ja. Ha det så bra alla!

Puss Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0