Säg att jag har fel, Så ska jag gå.

Hallå :) Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, min dag börjar klarna upp sig nu äntligen. Sovit så himla länge, och känns som jag precis vaknat. Men det har jag faktiskt inte, utan tror jag tog mig upp vid 12, medans mitt nattliga besök låg kvar och snozza, hon kom upp en halvtimme efter tror jag det var. Och då krävde hon kaffe, som tur hade jag redan satt på det. Så det  var inga problem :) Och nu ska jag göra mig iording lite smått och möta pappa en snabbis bara, sen så blir det en promenad runt med musik i öronen igen, och sen träning idag igen. Jisses vad jag ligger i, men träningen är ju först vid 18.30 och promenaden snart. Så det blir nog bra i längden. Lika bra att passa på medans jag är ledig!

Ja sen efter träningen blir det hem och inte göra nått speciellt, utan bara laga mat tror ja. Och imorgon är det jobb som gäller igen, Sen har jag bokat hela den kvällen med rebeccah, och sen fredag så kanske man ska ut. Frågan är om man ska på harrys,ankan eller arena.. ;) Har inte riktigt bestämt mig där ännu.

Men men allt ordnar sig efter tiden eller hur? Ta dagen som den kommer, heter det väl! Men nu ska jag gå och möta min far. Ha en underbar dag alla!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Rebeccah

HURRA HURRRRRA :D jag är den nattliga personen som låg kvar en stund till haha :D

2008-11-05 @ 15:06:25
URL: http://rebeccahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0