Söndag idag, visst var det en nyhet?

Hemma i Karlstad, vet inte om jag ska skriva hemma och hemma men där jag för tillfället bor och lever mitt liv! Eller jag har bott här i snart 4 år känns ganska pissit och säga det men det känns som om jag borde åka bort lite. Det är hemskt och grått i denna staden. Skulle bara vilja åka hem till mammsen igen, dock har jag vart där hela helgen men får aldrig nog av deras positiva sätt. hihi :) Men nu ska jag klara av en vecka i min ensamhet. Men så farligt blir det nog inte förhoppningsvis, ska ju underhålla mig med att jobba och sen kommer Annisen hem imorgon. Henne har jag vart hos en hel vecka, så underbart har det varit. Skulle nog aldrig klara mig i denna perioden om jag inte hade henne och linda, känns det som! Men inge nega - tankar här inte. Men nu blir det att göra sig iordning och möta evelina! Ska bli skönt! Men alla får ha en underbar söndagskväll!

Lovehugs Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0