The loneliest city of all.

Please don't say, jag vill verkligen inte hör allt du har på hjärtat. Förlåt jag borde lyssna på dig nu, du vet att du betyder så mycket men jag har fullt upp med mig själv. Att kunna säga efter varje dag, gud vad jag har mått bra är mitt mål. Ni kan säga att jag har förlorat mig och att jag har hamnat på den nivån som ni aldrig trodde. Men jag är där, och ni vet också att jag kommer ta mig upp. Det är så jäkla svårt att veta att mitt liv i Karlstad är över snart om jag inte gör nått åt det, jag är inte ledsen att flytta verkligen inte men på er låter det som att jag bara gör det värre att flytta hem till Mamma. Men det är hon jag behöver nu, hon som kan få mig på fötter som vet att det går inte att leva på den nivån. Jag kommer säkert hamna i Karlstad efter många om och men men då ska jag vara här för att jobba. Och inget annat. Jag har misst den tiden som vi har haft, när jag gick i skolan, jobbade på nätterna och när jag var ledig så var det fest! Det var så jag trodde att det skulle vara. Men det är inte så längre hur mycket jag längtar tillbaka så kan jag inte få det tillbaka. Men imorgon ska jag göra allt för att få jobbet. Massor med grejer jag behöver inskaffa mig, en ny dator och mobil, (haha, det tycker iaf mina kollegor på Phone House) kanske inte riktigt överens. Jag ska skaffa mig en ny när det kommer en snygg som jag vill ha. Då ska jag ha den inte annars.

Men nog med att vara negativ här, det har ju hänt massor med saker jag ska hylla. Har mycket att vara positiv över, men det tar jag någon annan dag! Imorgon ska jag ha det jobbet.

I'm quiet you know. You make a first impression. I've found I'm scared to know I'm always on your mind, Even the best fall down sometimes. Even the stars refuse to shine, out of the back you fall in time. I somehow find,You and I collide! Don't stop here I've lost my place I'm close behind!

Kramar Kramar
Marie Nordgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0