Nothing real nothing anymore

Hej kanske? Ja, vad ska man säga att idag har vart en dag då jag inte har haft tid att tänka så mycket. Jag har mest följt strömmen det trivs jag bäst med just nu. Jag behöver inte ta nått beslut alls utan bara se till att livet inte rinner ifrån mig men det gör det, fast vem har tid att gå och skapa sina egna helveten men det finns så mycket annat att tänka på. Jag vet att jag inte har tid med det, men jag vet inte heller hur jag ska lösa de problem som jag har skapat. Men tiden löser väl alla sår var det någon som sa.

I fredagskväll kände jag mig så ensam som jag aldrig har gjort riktigt, alla var bara med sina käraste och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag var ute och gick i nästan 2 timmar och tyckte synd om mig själv och lovade mig en sak. Om någon i min närhet känner som jag nu gör, så ska jag aldrig välja bort den personen för att jag vill vara med den man mest älskar fast jag vet att det är svårt, fast fan allt ordnar sig och jag saknar min anna så mycket. Hon ringde imorse blev jag riktigt glad fast hon mest hade ångest och behövde lätta sitt hjärta så var det skönt att någon tänkte på mig :) Och när jag skriver så börjar jag naturligtvis grina.

Men allt ordnar sig och vem är det jag försöker övertala - mig själv tror ja. Men jag tror även på dom orden. Allt ordnar sig! Jag vet att det gör det! Åh vad jag bara vill vara hemma nu. Hos mamma :) nu ska jag ta och kolla om det finns nått jobb jag kan söka. Hat så underbart alla. Ska försöka koppla bort hjärnan lite till och titta på ensam mamma söker. Det pogramet får mig att le. Och lova att vara rädd om er, så ska jag också lova det.

You said you were sorry but what difference does it make. You were everything to me but now I don't look your way, Cause you took it away. You were sorry but those tears don't mean nothing now. You were everything to me but now you're only a girl, Alone in this world.

Kramar Kramar
Marie Nordgren.


Kommentarer
Postat av: Sabiina

Meh Maggan, vi ville ju ha med dej ut men du hade ju inte råd :(

2008-11-23 @ 20:25:53
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/
Postat av: Anna

Marie :) e bara att ringa om du mår dåligt vet du väl. och tack för att du lyssnade på min ångest :P älskar dig!

2008-11-26 @ 15:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0