Making believe,That's all I can do.

Hos mamma nu, känns gött även fast vi har ganska många delad meningar om vad jag ska göra med mitt liv. Hon vill att jag ska vara kvar i karlstad medans jag gör allt för att komma därifrån. Herregud.. vet inte alls vad jag vill eller har möjlighet att göra just nu. Funderar seriöst på att flytta hem hit och om jag får jobb i karlstad så är det bara att pendla sen bara spara alla pengar jag då tjänar ihop. Eller så skaffar jag jobb här, inte för att det nog är så lätt men det kan inte heller vara några större problem, kan väl jobba på hemtjänsten de söker väl jämt folk :) haha. Men jag har ingen aning om vad jag ska göra, för att allt ska gå runt. Har inte mått så jävla dåligt på länge, jag grinar för inget och har humörsväningar som jag inte kan kontrollera. Det känns hemskt att skriva om sitt liv så negativt men jag har alltid fått allt serverat och jag är inte van att ha det så här. Så enkelt är det.. men livet är inte alltid lätt men jag måste tänka positivt det kan inte bli värre nu.

Making believe, that you still love me. It's leaving me, Alone and so blue.I'll always dream, but I'll never own you. Making believe,That's all I can do.

I can't hold you close, Darling when you're not with me. You're somebody's love, You'll never be mine. Making believe, I'll spend my lifetime. Loving you and making believe.

Kramar kramar kramar
Marie Nordgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0