vad var det jag kämpade för?

Det var det jag ville. det var det jag kämpade för, men hur gör man med kärlek som brister. och känslor som dör? det var dina känslor som försvann, inte mina, Mina känslor består men det kommer alltid fattas bitar,

Men vad ser jag i dig Som ingen annan ser? varför kan jag inte glömma dig? även om jag inte vill mer. Jag ville släppa taget och låta allt flyga iväg, så jag kunde försvinna. och gräva ner mig i en annan värld,

men du sitter fast inom mig, och du håller dig fast, i mina ögon kommer du förbli vackrast, Jag finner nåt i dig men jag kan inte fatta vad det är,

Jag kanske inte var den rätta, men är det nåt du inte vill så måste du berätta, men det är för sent, mina chanser rann ut i sanden, likaså mig själv som föll rakt över kanten..

Jag tappade taget och jag saknar det vi hade, jag saknar sättet vi såg på varann, Ja, allt som vi hade. Men som jag fattat så kändes det fel, felet var jag, men stunderna med dig fan det var underbart!

Kommentarer
Postat av: Rebeccah

Hihi :D ... den var så fin :D .. så snor du den av mig hehe :D ...

2008-11-07 @ 00:04:47
URL: http://rebeccahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0