Vet du vad?

Det är snart helg, en skön helg och Marie är ledig imorron. Åh ska bli skönt, jag är glad idag. Igår hade jag en mindre lyckad dag men idag är den gjord. Kanske för att jag går på kaffe, har drukit ungefär 4 koppar på jobbet och en i morse innan jag gick, så det är nog det. Nu ska marie koka pasta tro det eller ej, hon ska äta köttfärssås till det som jag aldrig brukar göra :p hahah, eller typ jämt. Men det ska hon göra,sen blir det en promenad och sen hem till tv:en. Undra om det går nått bra, är ganska sugen på att baka också, det kanske man ska göra. Hmm.. ja nu sitter jag här iaf. Och gissa vem som lyckades få jobbet på dialon, hehe :) Så på måndag blir jag och evelina kollegor också. Göttans! :) Imorgon blir det utgång vad jag vet nu. Åh känns så skönt att slippa gå upp imorron.

Men hoppas alla känner min positiva inställning idag, det ända som känns svårt är att Anna & Linda är i Norge så jag inte kan sprida min glädje till dom. Men hoppas dem vet att jag saknar dom så det gör ont varje dag. tycker grymt mycket om er.

Stooorra Krammar fyllda med Kääärlek. // Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0