Winter Kiss ♥

♥♥

Hej, idag har jag precis vart på träningen! Gick på det sista passet idag, kändes gött att få springa lite få mer energi tills imorgon. Inte för att jag vet vad som händer imorgon, förutom att det blir jobb från 13-18 och sen är jag sugen på att gå till Ankan men det beror helt på vad de andra vill. Eller om någon ens vill med. Tänkte att det skulle vara kul att gå ut med Sabina & company eftersom det var så längesedan. Men det märks, annars kanske man kan höra med Sofia Björklund, var ju på hennes jobb idag och då sa hon det på rasten. Det var kul faktiskt, lite jobbigt med det märks helt klart! Ska dit på måndag igen. Och testa igen, det passar inte alla att sitta så i 8 timmar. Men iaf, på lördag blir det taco hos evve, känns kul att vara hemma hos henne igen. Brukar ju alltid var hos mig eftersom jag bor själv. Men allt ordnar sig och jag tänker inte skriva så mycket mera. Nu blir det en macka, och sen tv:en sen i säng. Ska ut på promenad imorgonbitti igen. Hoppas alla hade en underbar torsdag! Anna åkte hem idag :( Hoppas det inte ska bli en jobbig helg nu!

Lovehugs Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0