You change your mind.

Idag har umgåtts med Marie Jonsson det var länge sedan nu, vi var ute på det nya spa:t som öppnade ute på lamberget. Vi kom lite sent så hann inte boka nått roligt att göra, så tittade mest runt och fick ett erbjudande att göra naglar. Och det tackar man kanske inte nej till vet inte iaf, vore skoj att göra men vet inte om jag ska satsa på att göra bra naglar ist, sådana riktigt som i sommras :) Men men nu har jag plockat undan här lite - sabina och company kommer förbi och ja vem vet vad som händer. Ska nog ut och hoppas ja. Dags att ta dushen och se till att bli riktigt fin idag :) :) Men det har vart min dag! Känns som det är lördag för att jag är ledig men vad tusan det är ju bara fredag! Hela helgen på mig att fixa allt till jobbet på måndag, ska ju lära mig tusen saker. Men allt ordnar sig! Jag har haft en trevlig dag idag! Hoppas ni också hade det!

Kramar & pussar Marie

Katy Perry - Hot 'n cold



I should know that you're no good for me.

Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up

You, You don't really want to stay, no
You, but you don't really want to go-o
You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down

We used to be just like twins
So in sync
The same energy
Now's a dead battery
Used to laugh bout nothing
Now your plain boring

I should know that you're not gonna change.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0