6 dagar kvar.

Ja här vakna man med en ångest över att jag nästan hade sovit i 12timmar. Gick i sängen vid halv 2, och trodde att jag vaknade 12 men klockan är ju bara 11. Det är vintertid nu, känns jobbigt att säga det, vart tog sommaren vägen egentligen? helg och veckan? allt bara springer iväg? Ska man springa ikapp? Ojoj, åldersnoja att man snart är 30. Herregud jag vet jag ska lägga ner med det. Fast allt känns ju så bortom. För er som inte vet så åker jag ÄNTLIGEN till NORGE om en vecka, den 1 nov, det känns iaf skönt! Jag längtar så.. :)

Nu ska jag se Idol reprisen eftersom vissa gjorde ju nått annat i fredags. hmprf.. Koka kaffe och göra en riktigt god macka. Får se vart den här dagen tar vägen. Hoppas alla har sovit gött!

Lovehugs Marie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Det gick bra! Var super kul!



Hr du gjort i helgen dåå?

2008-10-26 @ 19:49:44
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0