and you do it again.

Well I'm definitely not alone, well I'm not alone. You're a lier, you're a cheater, you're fool. Well that's just like me yoohoo and I know you too. Mr. Perfect don't exist my little friend and I tell you it again, and I do it again! (Volbeat - Still Counting)

Godmorgon! Nu sitter jag här igen och tänkte skriva några rader, igår var det en jobbig dag. Hade 2 anställningsintevjuer  samt att jag var på 1 informations möte angående Norge, där han kunde fixa jobb på Gardemoen sa han när jag pratade med honom enskilt. Känns som det ljusnar framför mig nu, det är inte lika mörkt som det var för en vecka sedan iaf. Så jag vill verkligen till norge och känna pengar. Så hoppas att Rebeccah kommer förbi senare så vi får prata igenom allt. Jag ska iaf nu göra mig frukost och krya ner i soffan och kolla på Eragon, såg lite av filmen igår men var tvungen att stänga av, så tänkte jag skulle se hela idag. Från början till slutet. Sen blir det en promenix i detta underbara sköna vädet som är idag, synd att jag gjort sönder den som visar graderna ute.. men kan nog iaf säga att det är 13 + och strålande sol :p haha. Men det blir nog en bra dag idag, min känsla säger det iaf.

Hoppas alla får en lika bra dag, här nedan kommer Volbeat's låten som anna laddade ner på min dator.


Kramar kramar
Marie Nordgren

Kommentarer
Postat av: Rebeccah

Hurra , kommer nog över ikvälling om ja känner mig bra :D PUSS :D

2008-10-22 @ 12:31:32
URL: http://rebeccahs.blogg.se/
Postat av: Angelina

Ja det skulle vaera jätte trevligt :)

händer idag då?

2008-10-22 @ 13:57:48
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Sabiina

Volbeat <3 så jävla bra .

2008-10-22 @ 16:09:06
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0