att de aldrig får gå för lätt.

Frågan är hur mycket man ska kämpa för att få det man vill ha? Och hur vet man när man gått över gränsen? Och när vet man helt säkert? Och hur ska man säga till någon att man inte är intresserad utan att vara otrevlig?

Jisses finns mycket jag inte förstår i denna världen. Just nu känner jag att jag inte vill kämpa för nått som jag vet att jag ändå inte kan få. Så det är ju lika bra att lägga ner innan man blir sårad. Jag gillar inte den känslan jag har, jag vet inte ett piss om nått så jag kan ha så fel, men även rätt. Något så åt mig att sluta hoppas, kanske rent självförsvar eller så är den känslan rätt? (marie sluta tänka, du tänker för mycket)

Idag har jag vart iväg på träningen som var så underbar, mår så himla mycket bättre av att träna. Sen har jag vart nere på Burger King och raggat jobb, och måste verkligen dit på måndag och fixa så jag får börja igen. Gör ju inget vettigt om dagarna så har ju arbetskraft jag hoppas dom är i behov av. Sen kom R & R förbi, prata lite skit och så. Och de gick hem för en timme sedan, och nu är det läggdags. Ska nog ut imorron, känns gött att säga att jag inte egentligen vill men jag kan inte sitta hemma och gräva ner mig själv, gå ut och dansa är ju aldrig fel. Så det blir det nog, på lördag ska jag sitta hemma och gräva ner mig djupt. haha, sen är det söndag igen och då ska jag träna igen! Imorgon blir det after work på moon, sen vet jag inte mer vad min helg kommer att bli!

Lovehugs Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0