Do you feel my heart beating.

Jag önskar dig enbart lycka i livet, men ber dig att inte ta allt för givet ,men en sak är säker det lovar jag dig. Att du alltid ska vara viktig för mig.

Godmorgon!

Nu har R precis dragit hem, hon har vart här i snart 2 dygn. Jisses, gissa vad man gjorde igår då. Nej, just det, INGENTING. Men det var skönt det också, Idag har jag redan hunnit vart nere på Bk och pratat men de skulle naturligtvis ringa mig. Som jag tror att de aldrig kommer göra, inatt så låg jag och såg hur livet har runnit förbi mig ganska fort. Chanserna som att åka till australien från mars-maj i år, det bangade jag, och när jag fick jobbet i STHLM bangade jag och nu senast för 2 veckor sedan så bangade jag för att flytta till STHLM. Hur många chanser kommer jag att få? Jag vet det är väldigt lätt att stanna kvar för det är mitt hem, men just nu vill jag bara härifrån mer än någonsin. Känns som alla nära vänner flyttat på mig, Anna och Linda är ju i Norge - ser man på. Men herregud, jag vet nog inte vad jag vill. Frågan är som jag någonsin kommer släppa taget och flytta. Och när ska de ske, Nu eller om 3 år? Kanske lika bra att ta chansen nu. Jag vill inte vara kvar här!!!

Men hur ska jag komma härifrån? Vad ska behöva för att flytta? Någon måste tvinga mig?
Usch detta kommer inte bli någon bra dag tror ja. nejeee, inga negativa tankar. Såklart det kommer gå bra även idag!

And to sail across the sky alone
Forever trying to find its home
I can't believe I have to say
I don't know where you are today

Kramar kramar kramar kramar
Marie Nordgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0