har allt ett pris och saknar värde?

Jag vet att jag kanske sagt hur jag vill leva för många ggr. Och vad jag ska göra får att komma dit jag vill, men jag velar hela tiden fram och tillbaka med allt. Frågan är har alla vägar sitt pris? Vad händer om jag går åt fel håll och sen ångrar mig, därför alla kan väl säga att man ångrat sig någon gång! Kanske fått konsekvenser av sitt betende eller en andra chans? Vad händer om jag gör fel nu? Får man en andra chans, såklart jag velar. Jag har alltid varit den personen som haft beslutångest. Kommer alltid att vara den personen :) Men vad händer om jag gör fel, man kan ju inte tänka sönder allt heller. Man måste ju våga chansa? eller har jag helt fel i allt jag skriver? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0