I whisper goodbye.

Att jag ens orkar med mig själv är en stor fråga, tankarna är nu borta som tur är och en ny dag påbörjad. En bra dag, jag orkar inte se det som händer och jag orkar inte höra varje gång att det kan bara bli bättre men jag vet att det blir det. Jag förstår inte varför jag känner som jag gör. Jag brände mig så rejällt att jag inte tänker ge mig in i spelet igen, inte nu iaf. Himla glad att jag har Anna på andra sidan gränsen som bara är, och det känns rikitgt skönt. Får se hur mitt liv reder ut sig, man kan ju hoppas på det bästa.

Jag orkar inte vara hemma ikväll känner jag, så ska hem till Mamma och säga hej. Tror jag ska vara härifrån ett tag vet inte när jag kommer hem igen. Men till helgen så ska jag på hockey och jag klarar mig nog inte en vecka utan träning, så är säkert tillbaka på måndag. Får se hur allt reder ut sig. Måste rensa tankarna, och jag vet vad jag vill ändå. Allt löser sig.
Jag väljer att tror på framtiden!

Låten som får mig att gråta är Anna Vissi - Everything.

Can't believe I still need you I can't believe I still want you, I can't believe life means nothing without you. Baby, I'm still in love , Still in love, still in love with everything I hate!! Everything you do. Everything I fear .Everything on you.


Kommentarer
Postat av: hellgren

söt !:)

2008-10-11 @ 16:05:04
URL: http://johanhellgren.blogg.se/
Postat av: lilleR

hur gick intervjun då? .

2008-10-11 @ 17:37:46
Postat av: Rebeccah

Maaaariiiie hur gick intervjun? , inte ska du gråta gumman :D .. happy happy SMILE :D

2008-10-11 @ 19:10:33
URL: http://rebeccahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0