Jag är GLAD ;D

Innan mörkret faller , ska jag lämna några varma rader. Därför jag är en glad man, kvinna vad tusan :) Nått är jag, och jag är glad pga av detta mailet. hihi, äntligen börjar allt lösa sig! :) Detta jobbet ska jag ha! Så enkelt är det! :)

Hej Marie,

Tack för din ansökan till annonsen "Butikssäljare med mål- och kundfokus".

Vi hoppas att du har möjlighet att komma till ett informationsmöte och intervju hos oss där du får veta mer om tjänsten, och där vi får träffa dig.

Datum: 10. oktober 2008
Klockslag: 14:30
Adress: Järnvägsgatan 14
Vägbeskrivning: Telenor butiken i Mitt i City gallerian

Vi ser fram emot att träffa dig.

Med vänliga hälsningar

Telenor Stores AB
Markus Jurstrand


 

Kommentarer
Postat av: lille R

kom igen nu... detta jobb tar du vet du ;) du är ju experten på telefoner nu ju :D lycka till!!

2008-10-06 @ 22:52:23
Postat av: angelina

lycka till :)

2008-10-07 @ 13:07:03
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0