jag saknar dig som jag aldrig riktigt saknat nån

Klockan ringer men jag är vaken, jag har vart upp och tänkt på saker i flera timmar, i många nätter. jag saknar dig som jag aldrig riktigt saknat nån. Ni kan säga jag är förlorad men saknaden kanske blir förstorad av att jag inte förstår varför människor kommer och går.

Hallåå alla! Förlåt för dålig uppdatering idag, jag har haft fullt upp. Sprang iväg på ett träningspass vid 12 och var hemma vid 13 och skulle möta evelina vid 14 och sen fikade jag med henne. Var på det nya Coffehouse by gerorge som öppnat här. Satt och snackade skit tills 17 ungefär då gick jag till H&M  och inskaffade mig en ny fundation. Så när jag kom hem var klockan 18 tror ja och då lagade jag  mat. Sen ringde det på dörren, och där stod älskade hanna och förklarade sig varför hon inte hörde av sig innan och bla bla bla har vart med henne sedan 19 tills nu. Då hon precis gått så det har vart min dag hittills.

Nu blir det tv:e och så får man se vad som händer.
Hoppas alla hade en bra dag ändå.

Lovehugs Marie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0