Jag trodde jag visste.

Man kan aldrig tänka så här, man ska aldrig hamna i dom tankarna. ALDRIG!
eller hur? (konstigt nog så berör det)


Oavsett om du just nu ligger ensam brevid honom i sängen,
har det alltid varit någon innan dej och det kommer alltid vara
någon efter dej. Och oavsett vad han säger så kan du lika
gärna inse att han har sagt precis samma sak till hon som låg
på samma plats som du gör nu. Inse det, och saknaden kan bli
mindre oavsett hur bra du är och hur snäll du är, kommer det
alltid vara någon som är bättre och någon som är sämre än vad
du är, för han kommer alltid säga att du är vackrast och att
du är den enda, för tillfället så ljuger han inte, men man
vill inte ha ett löfte bara för stunden, han kommer alltid
att säga det du vill höra. Sant eller inte sant, så faller du
för det oavsett, men glöm aldrig att han spelar ett spel.
Spela med om du vill, men satsa aldrig allt, för det kommer han
aldrig att göra..


Kommentarer
Postat av: Sabiina

hehe vi snor allt från varandra vi :P ^^ . Jo du kanske har rätt, men man är ju oftast bara en i mängden. Yeas till svanken typ, är väldigt ovant men jag vänjer mej nog snart. Får se om jag ska klppa de lite för de är lite för långt nu , eller kanske vänjer mej som sagt :P Pusss

2008-10-28 @ 16:28:49
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/
Postat av: Rebeccah

Du har blivit utmanad av mig :P



http://rebeccahs.blogg.se/2008/october/utmanad.html



2008-10-28 @ 20:40:41
URL: http://rebeccahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0