Jag vet att jag borde klara mig själv.

Här sitter jag en förmiddag och hoppas denna dagen går fort, har inget planerat alls. Funderar på att ta en promenad och hyra Satc filmen och köpa godis. Sen ska jag börja packa, ringa fredrik och fråga om han vill ha mitt internet. Jag behöver inte det när jag åker sen, och har en fastmånads avgift så det spelar ju ingen roll om han använder det under tiden. Så slipper han klaga över sitt sega :)

Sen kanske man ska ta en långpromenad och se till att kunna skriva ut CV:n innan också, det är ju behov
av att ha allt sådant klart. Gud vad denna veckan har gått fort! Tackade nej till jobb här i karlstad nästan vecka, men hade lovat att åka nu. Kan ju inte dra ut på det längre, skulle redan stukit för längesedan. Förlåt om jag skriver detta nu men det känns  grymt skönt att lämna den här staden, jag kommer komma tillbaka, men vet absolut inte när. Ska bli gött att inskaffa sig ett liv som betyder mer, staden har så många minnen som jag kanske rymmer ifrån men jag har försökt ta itu med allt även fast jag kanske inte lyckats.

Jag har en del drömmar om mitt liv och det ska absolut inte se ut så här! Vill ju hitta på massor med saker och jag vill göra mitt liv värt att leva. Jag vill ha ett jobb, vill att någon visar lite kärlek och jag vill känna att jag lever mitt liv!

Ni kan säga att jag förlorat spelet, och ja det kanske jag har men vem vill inte ha revansch? Jag är inte den som lägger mig ner bara för att, folk säger att man ska ge upp. livet är så mycket mer än  vad vi någonsin ser!

Nu blir det frukost iaf. Ha en bra dag! Lovehugs Marie

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Ja men det är det jag försöker att få fram. Det är inte många kvinnor idag som vågar stå för att man (om man) tänker så för att man riskerar en "slampstämpel" ?

2008-10-30 @ 13:15:54
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0