Jag vill att du förstår...

Innan jag springer till jobbet så ska jag skriva några rader här. Kan ju börja skriva att jag inte fick jobbet på Telenor och det suger hela tiden att få nej bara. Men nu får jag se vart mitt liv tar vägen därför jag har inga pengar kvar nästan nu ju, känns dumt att inte kunna fixa hyran som jag alltid kunnat gjort men allt ordnar sig. Tur att man har ett sparkonto. Som jag skulle göra roligare saker för än att handla mat och betala hyran men nu sitter man ju här.

Jag är på väg neråt nu, måste hitta på att göra nått snart. Behöver nått positivt som händer. Men det har ju inte hänt hittills :) SUCK! men men hoppas alla har en bra dag ändå. Jag ska försöka göra det bästa utav det ändå.

Puss & Kram Marie

Kommentarer
Postat av: rebeccah

Norge marie !:D

2008-10-16 @ 23:56:47
URL: http://rebeccahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0