lördagsmorgon kanske?

Halo! Nu står jag på jobbet, har haft hittills max 5 kunder och ingen som vill ha nått utan bara titta och se vilka modeller vi har fått in. Ja det har bara gått 50 minuter sedan jag öppnade men ska det inte vara lön idag, köper inte människor mobiltelefoner då. Det skulle jag gjort iaf om jag hade haft pengar.. Så si där, komsi folket. Men tur att man inte kommer in på facebook när man står här, därför det hade vart en underhållning för att kolla vad som egentligen behöver göras. Nej sortera papper blir det. Nu är det bara 3 timmar kvar av mitt pass. himla gött :)

Sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra än men det märks. Mådde inte så bra inatt iaf, var upp och spydde 3 ggr. Herregud! Tur att man var själv, eller själv och själv. Bara rebeccah som var där. Men men nu skriker papperna efter mig. Ha en bra dag alla. Jag börjar bli hungrig nu med. hehe.

Kramar kramar Marie (från phone house dator på lagret)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0