mellan framgång och undergång

Hey! Hade en sådan sjuk dröm inatt, usch. Det gillar jag verkligen inte! Nu måste jag få gång på min dag, den är väldigt segstartad. Ojoj, ska iväg på en intervju klockan 14 ute på klara någonstans får se om man hittar dit, hoppas verkligen det!

Trött och seg är jag idag också, uhj! Är en sådan underbar städdag idag egentligen, och jag behöver städa så det är ju toppen kanske senare ikväll eller nått. Annars rullar livet, kan inte svara på om det är framåt eller inte, i måndags rullade det framåt nu står det stilla igen .. Men får se vad man hittar på.

Nu blire frulle och väntan på att klockan ska slå 13 kanske 13.30 därför då rullar jag bort mot klara!

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0