men kanske först om tre, fyra år.

Denna dagen har vart väldigt seg, först så var jag upp på infokomp och sa hej. Saknar dem så mycket, så det gjorde jag och evelina då. Sen har jag inte gjort så mycket tänkte jag säga, men det har jag gjort. Lagade mat när jag kom hem vid 15, avbokade yogapasset och drog med ida på ett pass ist, medel blev det. Jobbigt var det iaf! Och nu blir det Ben&Jerry glass, och titta på sosgute ;D

Ja sa, jag vill du vet jag vill på alla sätt ordna upp vårat liv. så klart att jag vill, du vet jag vill men är det rätt tid och ta detta kliv. Planerar ju att läsa bli en lärd en, resa i världen men jag tror du förstår så klart jag vill du vet jag vill men kanske först om tre, fyra år!

Kramar kramar kramar
Marie Nordgren

Kommentarer
Postat av: challe

känns inte som de blir bättre bara sämre

2008-10-09 @ 20:49:21
URL: http://challeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0