och livet jag levde?

(Jag ångrar det mesta, hur kan det bli så? Alla drömmar om lyckliga slut)

Hallåå där! Nyss hemkommen från träningen, känns helt okej just nu. Men när jag var där kändes det som ett jätte hårt intensiv pass, men överlevde gjorde jag och ida. Nu blir det städning och allt sådan som måste fixas innan nästa dag rullar in. Men det ordnar väl ja? (synd att man måste vara så trött). Idag har jag faktiskt jobbat igen, men bara 4 timmar. Sen kom Fredrik in till stan, och vi inhandlade present åt mamma och sen så handlade vi också mat. Sen hade klockan runnit iväg och var närmare halv 19 när jag kom hem. Sen var det att laga mat, Sen var det träning vid kvart i 9 så fick ju åka hemifrån kvart över 20, så har min dag varit.

Nu har jag nog inget mer att säga.
Hoppas alla haft det bra!

Puss & Kram Marie

Kommentarer
Postat av: rebeccccah

Norge here we come :D

2008-10-17 @ 12:17:48
URL: http://rebeccahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0