Oh, you make me dizzy.


OMG! idag är det dagen, det känns ganska gött faktiskt. Har nog inget mer att säga, utan att det är fredag. Ska nog iväg med Evelina på Afterworken sen, sen ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Utan det märks först senare tror ja. Men det är iaf fredag och jag skulle nog vilja åka hem till åmål och hälsa på men de är ju sjuka där hemma så därför man inte vill åka hem. Har ingen ork att bli sjuk nu, men de kommer ju upp nästa helg så då ska jag gå på Hockey :) Ja, ska nog skicka ett mess till Thersese och fråga vad hon ska göra ikväll men tror jag får de klassiska svaret jag ska plugga idag. haha :) det märks vad man ska göra, men nu bär det mot duschen och sen tror jag att det är dags att rensa kylskåpet. jobbigt! Men men det fixar väl jag. Haha :)

Nu ska ni önska mig lycka till, därför hihi, jag ska ha det jobbet!
Kramar kramar kramar

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag finns också ifall du inte har något att göra! Gör ju inte så mycket själv på dagarna :)

2008-10-12 @ 18:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0