Once or twice was enough

Halo! Gud vilken skön dag det har varit, har vart med Rebeccah en stund, eller tills typ nu. Vi var på stan, och så.. Ska jobba imorron, själv, från klockan 14- 18, och sen hela lördagen :) Fatta att jag får lite pengar i november iaf, men lördagen den 1 november ska jag åka till Norge. Det händer inte nått här ändå som får mig att stanna. Livet i karlstad är över känns det som, vill bara lämna den här staden nu. Komma tillbaka till våren när man har lite pengar och så. Måste bort en stund iaf. Känner att det ljusnar när jag tänker att jag ska lämna detta nu. Orkar verkligen inte vara här, alla känner alla :)

Men nu ska jag ta mig nått att käka, sen ska jag nog väg på träning. Eftersom jag inte kommer hinna med det imorgon och sen på lördag blir det utgång för min del. Så det blir en bra dag en bra sista helg i Sverige. Undrar när man kommer tillbaka då. Kanske först i April eller om man ska titta upp hit under jul nått, annars blir det hem till mamma under jul. Hoppas jag har pengar så jag kan köpa julklappar till mina älskade iaf, annars blir det att låna mer tills jag får lön. Allt ordnar sig, tror det eller ej, det kan ju bara bli bättre nu. Bättre än vad det har vart ett tag. BRA! :)

Inte räcker det med att jag sitter och lyssnar på gamla kärlekslåtar och låter tankarna vara någon annanstans men ser faktiskt att jag tänker inte vänta på dig. Inte att jag kommer gräva ner mig själv nu.. aldrig att jag låter det hända igen. Är inte mogen för att gå in i ett seriöst förhållande så enkelt är det, även fast jag vill, du vet att jag vill men jag klarar inte det. Förlåt. Men det ordnar sig också.. :) Det gör allt. Jag trivs med mitt liv som singel!

Många kramar fyllda med kärlek till er // Marie

Closed off from love, I didn't need the pain. Once or twice was enough and it was all in vain.Time starts to pass before you know it you're frozen .

But something happened for the very first time with you. My heart melted to the ground found something true and everyone's looking round, Thinking I'm going crazy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo i början på april tror jag det var ;D haru fått jobb iNorge nu ? ;D skojj ;D vart?

2008-10-23 @ 20:54:36
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0