One moment everything was clear.

Words can be so hard to trust, They made a fool of all of us. Let your emotions be your guide and go with what you feel inside. I know that what I feel is deep and when I play, I play for keeps. I know that you've been hurt so bad but this is something meant to last. (Agnes Carlsson - On and On)

Ni som inte vet, så är jag i Åmål hos Mamma. Men blir inte borta så länge som jag vill, imorgon ska pappa till Karlstad och jag tänkte tigga skjuts. Men här är jag och har det jätte trevligt! Saknar att bo hemma ibland. Men imorron ska jag hem och städa och fint ska det bli. Sen har jag bokat in träning också, sen så blir det lunch med pappa innan han åker tillbaka till åmål! Nu blir det att titta på nyheterna med mamma.

Hoppas alla hade en bra kväll!

Kram & Puss Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0