Onsdag idag väl?

Godmorgon bloggen! Nu sitter jag hemma i min lägenhet och ska käka frukost snart. Ska iväg och jobba idag också, några hundralappar blir det iaf, sen väntar jag på beskedet från Telenor idag också. Om jag får arbetet eller om jag inte får det, har redan ställt in mig på att jag inte får det. Då slipper jag bli besviken sen iaf, då kan jag bara bli glad. Kanske dålig teknik men hellre att jag bara kan bli glad. Men nu blir det frukost som väntar och teven. Sen får jag se vad jag hinner med innan jobbet då. Börjar först 12, men ska vara där innan pga av de ska på lunch prick 12 :p haha. Men hoppas alla får en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Rebeccah

Ska du med ut på fred?

2008-10-15 @ 20:59:48
URL: http://rebeccahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0