Sicken kväll (HELG) ;)

Oj! igår skrev man inget inlägg, men vet inte om jag ska börja skriva om fredagen kanske eller om vi hoppar över denna kvällen :) haha, nej såklart inte. Det började med att vi drog till Jannes födelsedag ute på kronoparken där de redan hade börjat druckit när vi steg in genom dörren sen var vi där, började diskutera jag och en som heter johanna om allt med killar att göra och vad de tyckte, drog igång nått stort där. Hela festen var med i den diskussionen efter en stund, jag och hon hade samma åsikter där iaf. Vi fick höra att vi drar alla över en och samma kam och att det också finns mjuka, snälla killar :p haha, roligt att höra :) Sen tog vi taxi in till stan där vi hamnade på harrys, det blev dock bara jag som var kvar där sen efter en stund. Evelina kom inte ens in till stan :p skräll :p haha :) Men jag hade allt trevligt sprang på Rebecka,Pernilla och de då! Sen såg man att Rebeccah också var där, sen såg man Zanna också så hittade massor av trevliga människor där inne :) haha, Sen vid halv 2 drog jag hem, sen ringde rebeccah och sa att jag inte fick somna därför hon skulle sova hos mig. Jag somnade sen ringde de igen, så vaknade in kom hon och andra R :)

Jag hade iaf en trevlig fredag.

Angående lördagen så vaknade jag tidigt, började städa men kom inte så långt. Hamnade framför tv:en ist, och sen kom Ida och knacka på så då satt vi och snackade skit ett tag, sen ringde fredrik och då var det bara att göra iordning sig. Ah, jag skulle ju på hockey med han och mamma,pappa :) Det var en skit match, eftersom jag "hejade" på brynäs i den matchen och de förlorade. Skit match var det! Skit var rätt ord,men trevligt hade vi. Sen när vi kom hem så gjorde vi någon drink och sen drog till Valfrids och åt! Jag åt nått så gott som oxfilé med pasta och grillade grönsker. Det var mumssigt! Sen så gick vi alla hem vid 23 och satt och bara pratade ett tag, jag hade även en trevlig lördag och nu är det söndag vi får se vad som händer idag.

Söndag som sagt och vad ska man hitta på... :) Träning vid 16 är bestämt, sen då? hmprf, blir nog en lugn kväll framför ensam mamma söker, kanske ska iväg och säga hej till therese var ett tag sen nu ;) tisdags om jag minns rätt! Ja, sen blir det en lugn dag.Ska snart kryppa ner framför tv:en och hoppas de visar idol reprisen, eller om jag redan missat den! Men men nått bra finns det att se, ett tips missa inte GOSSIP GIRLS VID 19 PÅ KANAL 5.

kramar kramar, ta hand om er!
Marie Nordgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0