Sista fredagen?

Dagen i ära, idag har jag inte så mycket planerat. Ännu en dag med en mängd olika timmar att slå ihjäl. Jag ska nu göra mig fin, därför man får ju finbesök av evelina. Ska ner på stan och inskaffa mig en sminkväska, och är ganska sugen att köpa en ny tröja. Sen får jag se vad som händer, Navas kommer till stan vid 18 så då hade jag lovat henne en fika och skit prat. Har inte träffat henne sedan hon flyttade till STHLM, men vi har haft kontakt över telefonen ganska mycket sen får jag ju reda på allt genom att läsa hennes blogg. Så det är min dag och ikväll ska jag göra tacos med Evelina också så detta är min dag som den är planerad iaf, fast man vet inte inte riktgt. Haha :) Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer, utan att jag skulle vilja åka till Norge idag, men ändå skönt att det blir fram skjutet lite eftersom jag inte har packat och så. Känns som jag lämnar karlstad utan att säga hejdå! Men förhoppningsvis är jag tillbaka en speciell vecka i december, fast man får se hur det blir med jobb och lägenhet.

Hoppas alla får en lika bra dag som jag ska skaffa mig!
P&K // Maarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0