Söndags nöjet ;)

haha, mitt nöje en söndagskväll som denna är.. haha, snodde från alexandras blogg :D (läs den vettja)

"Det finns värre saker än folk som har slagit fel nummer klockan fyra på morgonen.
 - Det är folk som har slagit rätt nummer."
"Allt är möjligt om du inte har en aning om vad du pratar om..."

"Så länge jag kan minnas har jag alltid lidit av minnesförlust"

"Varför undvika felsteg när man kan njuta av dem?"

"Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet"
"Ordning är till för idioter, vi genier behärskar även kaos"

"Jag håller just på med att tjäna ihop till min andra miljon. Den första misslyckades..."

"De flesta män är bevis på att kvinnor har humor"

"Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår."

"Okej, Hjärna, nu hänger allt på dig."

"Problemet med att jogga är att när man inser att man inte är i form för det, så har man hunnit för långt för att kunna gå tillbaka."

Och den bästa naturligtvis :

"Jag var inne på min lokala pizzeria och beställde en Cappriciosa med ananas, varpå killen i kassan säger gravallvarligt; du menar en Hawaii med champinjoner."


Kommentarer
Postat av: MarieN

"Varför glädjas åt andras skandaler, fixa egna"



"Jag vet inte vad jag vill, men jag vet vad jag inte vill"

2008-10-05 @ 23:11:53
URL: http://maarienordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0