söndagsnatt :p

HERREGUD! Idag har jag jobbat på dagen till klockan 15, sen så när jag kom hem så hade Rebeccah städat åt mig. Vad underbart och sen lagade vi mat för att vi var hungriga naturligtvis sen så satt vi på en film och kollade,eller Rebeccah kollade nog mest, hehe, jag sov! Sen när filmen var slut så vaknade jag till och såg till att koka kaffe, och käkade glass till efterätt. Då drog jag på filmen "livet är en shlager" - hihi så söt film. och där efter så blev det en promenix i hälsans tecken över norrstrand och vidare runt där ,tog HH på vägen hem också. Så sen så har vi bara snackat tror jag och hon tog nu bussen hem. Inatt ska det bli skönt att sova själv blir 2 dagen själv denna veckan. Men det har vart min dag. Den har vart lugn och stilla, bakis mage och känt att spyan vart på väg upp hela dagen. Så det är därför jag sitter hemma en lördagskväll. Hehe, absolut inte sugen på att dra ut ikväll. Nu blire sängen, men först en macka med ost och gurka och tomater på.. vad gottt!

Natti natti alla vänner och läsare.

P&K maarrieieieiei norrhddrrgreeeennsxs

Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

HJÄLP mig hitta någon fin jacka/tröja till min katt ;) hon är innekatt och ska få gå ut för första gången nu i höst, därför behöver hon något varmt att ha på sig :) Läs detta inlägg: http://jozefinnilsson.webblogg.se/2008/october/det-blir-kallt-at-perelli-pa-vintern.html !! du kanske kan hjälpa mig att hitta något?

2008-10-26 @ 02:39:45
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0