tog du mig med storm ikväll?

oh jisses, här sitter jag och läser andras bloggar har hittat så många bloggar. Som jag måste lägga in på favoriter! Nej nu blire det att klä på sig och dra iväg till HH, inskaffa mig ½ liter ben and jerry glass. Och frukost sen fortsätta hemåt och ta tag att städa lgh, sen måste jag ringa fredrik (prata om mammas födelsedag) och sen har jag bokat in mig på ett träningspass ikväll. Så det blir min dag!

Sen börjar jag bli så nervös över hela min situation, vad har jag gett mig in på. Ahh! Men tur att man har vänner, och att jag har en som sitter på andra sidan gränsen som jag vet att jag kan ringa till dag som natt. Men nu ska jag avrunda.

kramar kramar kramar
Marie Nordgren

















Jag och dixie i januari månad :)


Kommentarer
Postat av: challe

hejsan

2008-10-07 @ 14:20:53
URL: http://challeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0