Vilken pannkaka!

REBECCAH LAGAR PANNKAKOR MITT I NATTEN. Jag tror hon är lite konstig, inte konstigt man har vänt dygnet så allt känns helt fel nu innan man drar. Går och lägger mig vid 2 varje natt och upp vid 12 hemskt ju, missar ju hela morgon. haha, inte för att jag skulle gjort nått vettigare dom timmar men ändå.. :)

Men snart åker jag känns otroligt skönt. Jag vill åka imorron egentligen, vill åka snarast, vill bara bort. Känns så gott idag, blev så glad över att en person hörde av sig. hihi, trodde nästan han hade döttt :) Men nu ska jag vara DJ åt rebeccah för att hon ska ha musik till matlagning. Undrar vilken film vi ska se? Någon rolig hoppas ja.

Men denna dagen har varit ganska givande. Hänt mycket saker på lite tid vilket är otroligt bra.
Nu dags att underhålla henne vid spisen. Puss och hej!

// Mariesan Nordgrensan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0