I don't know!

Varför är det så här? Jag vet att du kommer se på mig så där, hur ska jag kunna gå hem. Ja nu är det tisdag och det betyder att det är 4 dagar kvar vet inte riktigt hur allt blir. Men det märks, jag ska inte gå in på det djupa, men inte ha för  många förväntningar är ganska svårt. Det kan ju inte bli sämre än vad det redan är, här har jag inget liv. Känns som en möjlighet att söka lycka någon annanstans därför här har jag inte funnit den. Jag kan inte säga att jag har försökt heller, men nu har jag blivit kvävd av detta som pågår. Söka lyckan är det jag är ute efter, se hur det går, tänker inte säga upp lägenheten därför tänk om jag längtar hem igen. Eller komma hem när snön smällt och möta alla som återvänder som kommer hit under sommaren och oftast drar när den är slut. Så kanske man ska göra, nu åker jag mest för att kunna tjäna en slant så mina drömmar att resa kan gå i uppfyllelse. Kommer ju närmare mina änglar då också, då är det en timme emellan oss också. Känns så underbart att kanske bara kunna åka över dagen och krama om er om ni behöver. Eller jag behöver :) haha.

Nej nu vet jag inte vad jag ska hitta på idag, nu blir det att äta sen diska och hänga tvätt. Sen kanske ska man springa ibort på träningspasset som är vid halv 5. Tror det, känns så bra att göra det. Förra veckan var jag bara iväg en gång känns som en nedförsbacke här. Men nu ska jag iväg minst 2 ggr denna och sista veckan. Tror jag redan tjänat in mina pengar på träningskortet så det känns inte så tomt att lämna det. Men men nu ska jag väl göra nått vettigt av dagen.

Så hoppas alla har en toppen dag, skriver säkert mera senare. Imorgon måste jag in på jobbet med, lämna in nyckel och berätta att jag åker till Norge därför de  vet dom inte ännu. Hoppas de inte blir att för ledsna på mig, har ju verkligen trivts där. Kanske man ska köpa med ngn bulle åt killarna så blir de glada. bra taktik eller hur?

Ta hand om er. Kramar kramar // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0