Well isn't this nice...

Jag är hemskt trött idag, det är groteskt väder ute och det regnar också :p Skulle vara så hemskt skönt att krypa ner i soffan och bara ligga där hela dagen och glo igenom alla filmer. På tal om filmer så har jag nog inte kollat på Fredriks filmer ännu, det var en bra idé som jag kan göra idag.

Men först måste jag in till ams, och möta Evelina. Om 50 min ska jag vara där,herregud, vet inte om jag orkar. Men kaffet kokar iaf :) Blev väckt av att ett jobb ringde, imorron klockan 14.45 blir det ännu en intervju. Men åker till norge ändå, ska dit nästa vecka, planerar resa på måndag faktiskt. Måste prata med Rebeccah, haha :)

Men hoppas alla får en underbar dag! Det ska jag se till att få. Happy Happy SMILE!


Kommentarer
Postat av: Angelina

Hej!

Hur är det?

Vart jobbar du nu fötiden då?:D

2008-10-20 @ 13:08:42
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Sabiina

Jo den var god, men den smakar halstabeltt ^^ du vet salvi eller vad den nu heter , den i en liten ask ;D ? vad ska du på för intervju nu då? ;D

puss snyggo

2008-10-20 @ 15:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0