Fredagsmorgonen :)

I told you yes, and then you told me no. Baby, how can you say you should be free and I should pay and pay and you talk and talk about you and what you need. But sooner or later your love is gonna make me bleed.

Och klockan var nyss 11.11 och det sägs ju att man får önska sig nått då. Jag önskar mig samma grej varje gång, men det går aldrig ändå ;) Det blev en sen morgon idag, satt klockan på 09 men tittade ut och såg att det var mulet och sov lite till, det kan man få unna sig ibland väl? Så nu blir det frukost sen gör sig iordning för att gå till stan vid 13 tiden, sen måste jag skynda mig hem därför har ju träning vid 16. Och den kan jag inte hoppa över eftersom gårdagen blev som den blev, hehe :) Men ikväll blir det nog lungt för mig, iaf! Ska ut imorgon och det är bestämt, nöjes blir det! Men ska nog inte gå in på erotikmässan utan bara nattklubben. Köpte ju skor för de pengarna ist, smart jag är. Men tycker det var ett vettiga skor, dock lite för liten storlek, och för hög klack men man måste ju bara vänja sig lite. hehe :) Nu ska jag koka kaffe!

Lovehugs Marie

Here comes another day , I don't know if I can make it. Oh, I just realized it's so lonely being free. Runnin' from the pain. I'm never gonna shake it, Oh, how I need you to take it from me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0