good morning ... klockan 14:51

Hoppsan, vad tiden går fort. Jag mår inge vidare bra idag, huvudvärken har gett med sig äntligen men är verkligen inte i tipp topp. Så nu har jag gått från sängen och tittade på tv:e, och nu tänkte jag ta och duscha och se till att jag rycker upp mig snart. Som sagt klockan är 15 nu ju! Men igår så var det hyfsat, blev inte full så fort, men det var dålig sprit, smakade schampo med päron inslag. hmprff..inget jag rekomenderar. Måste skriva ner messet jag fick av lill rebecka förut, hon är så rolig.  -Hallå där :) fick du ragg inatt eller? eftersom att du inte ringde....
(Svarade - hej! oh no inget ragg alls du, känns bra! hihi, blev dock lite mycket av det ena. jävlar vilken äklig sprit de var som jag köpte från bullen. :) men nu är jag hemskt bakis så har äntligen kommit från sängen tll tv:n :) hehe, hur är det själv?)
- Men marie då, inget ragg o dålig sprit :D har du blitt vuxen kanske? hehe.. jag ska duscha nu,börjar jobba snart :( blä!

Men nu blire duschen sen ringa therese och fråga om hon vill med ut och gå. Ha en trevlig söndag, hehe,
lovehugs marie!

Kommentarer
Postat av: rebecka

gud va ja är unik då:P haha

2008-09-28 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0