I don't think that they'd understand.

I don't want the world to see me .Cause I don't think that they'd understand . When everything's made to be broken. I just want you to know who I am.

Usch, känslan jag har nu är verkligen inte att leka med. Jag förstår inte ens varför jag skriver dessa ord, jag vill bara få det ur mig. Jag vill bara skriva hur ofta man längtar från denna staden, och hur ofta jag bara vill flytta hem till mamma, även om det inte är den lösningen jag vill ha så kommer jag iaf hem till någon som älskar mig! Känns som de misstagen jag gör verkligen sätter sina spår. Nu tänker jag avrunda min blogg har blivit en mindre del av min vardag nuförtiden, inte för att jag gör nått vettigare men känner att folk läser och misstolkar. Det vill jag inte ska hända.

Sanningen är den att vi inte vet vad vi har förrän vi har förlorat det, men det är också sant att vi inte vet vad vi saknar förrän vi har funnit det!

Lovehugs and Good night.

Kommentarer
Postat av: Marie

Neeeeej! Du får inte ta bort den! Läser den ju varje dag! :)

2008-09-23 @ 15:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0