Ja jag lever!

Hallåå! Får be om ursäkt får dålig uppdatering efter hemkomsten i tisdags, men mitt internet lägger av varje gång när jag ska skriva ett inlägg. Så nu sitter jag hemma hos mamma i åmål, och hoppas att jag äntligen kan få skriva att jag haft en jätte bra semester och haft det helt underbart nere i bulgarien. Även fast det inte har vart något höjdar väder iaf inte de sista dagarna så har jag verkligen njutit av stunden, utan att ha någon press på mig alls. Har haft det trevligt tycker ja.

Som sagt nu sitter jag hemma hos mamma, och blir ompysslad och pratar om framtiden. Och jag har nog mer eller mindre bestämt mig för att plugga till våren nu. Känner att det skulle vara nått för mig. Ta tag i mitt liv där. hihi, gör nått vettigt som hon sa. Sen tycker hon också att min nya piercing var fin!!! det trodde jag aldrig att hon skulle säga men det sa hon och det gjorde mig glad.

Nu ska jag snart gå och vara sociala med henne igen. Vi ska beställa hem mat idag, vet inte om det blir thai eller pizza men det märks nog! hehe. Puss och Kramar Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0