Jag förstår faktiskt inte.

Jag vet inte hur jag ska börja detta komplicerade inlägg, men det handlar om det andra könet. Killar förstår man dom, har man förstått dem någon gång, inte jag iallafall de tänker inte alls som mig (skriver mig, eftersom detta är mina egna tankar), ja har hört för ofta att jag tänker för mycket, men man måste tänka över grejer. Man kan inte ta första bästa, eller ska man det?

Ja, iaf läste på aftonbladet för 5 minuter sen, varför killar hellre vill ha hemmafruar än affärskvinnor. Den började med att först och främst tänder de på smarta kvinnor, men den vill inte att deras jobb kommer för familj och hem? jag får inte ihop det, vilken tjej skulle hellre vara hemma och bara ta hand om allt istället för att satsa på sig själv. Om man går hemma och inte gör nått där man utvecklas så hur ska man då bli smart som de tänder på? Då lever man ju i en slags bubbla? Och hur kul kan det vara? Undrar vem som skrev den artikeln.

Det jag vill komma fram till är att jag har aldrig förstått mig på killar och kommer nog aldrig att göra det, man kanske skulle gå i en kurs att bli lebb ist :p

Nej nu måste jag spriga i säng den skriker efter mig. Jag har haft en underbar kväll, köpte en lila tjocktröja jätte mysig verkligen:)

Saknar fortfarande min navas. ( www.sofianavas.blogg.se )

Kramar Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0